32

En sak som jag blev väldigt irriterad på nu. Igår så hade jag klistrat dit lösnaglarn men si trilla dom bort så jag la dom åt sidan så jag kunde sätta dit dom igen men så tappa jag en som jag inte kunde hitta, sont händer så det var ju inget med det, fast ändå inte jätte roligt och tappa om man precis satt dit dom. Men jag gjorde en ny som jag skulle sätta dit idag. Tro det eller ej men samma nagel var borta nu igen! det är faktiskt lite föragligt....... Det är kul och göra naglar men inte så kul att man vill göra om samma nagel varje dag! 

Men aaa...... idag är min sista dag här  i ulricehamn. Åker hem med bussen vid kl 6 så innan dess ska vi åka på kalas och jag ska ut med mick, måste ju också hinna packa och städa så kanske bäst att jag avslutar det här och sätter igång. Har redan börjat lite men har lite kvar. Men det blir nog ingen mer uppdatering idag eftersom jag inte kommer hem förren vi 10 och då kanske sandra kommer förbi en stund och sen ska jag upp tidigt imorrn. Men ska försöka slänga in not mer idag. Men vi hörs


Pussheeeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0