31

Mmmmmmm, tycker det är så mysigt att sitta inne med levande ljus och varm oboy när man varit ute i regnet.




Jag och becca har precis kommit in och druckit varm oboy efter att varit ute i regnet. Först va vi ute och gick me mick när det börja regna men så la vi oss ner på backen och börja prata. Det var jätte myyysigt. Men så sa vi att vi lämnar mick inne och går ut och leker lite. Det är ju inte direkt ofta man får chansen att springa och leka i regnet. Men det var ritkgti värt det även om jag kommer bli sjuk.. DEt var verkligen så kul, vi hoppa i vattenpölar, satte oss i dom, rulla i gräset och hade jätte massa skojj. Man måste ju få ta fram sin barnsliga sida ibland också. Men jag blev verkligen sådär jätte glad och kände mig alldeles bubblig i hela kroppen nästan som man blir kär och det killas i magen. Det var sså skönt man hade bara lust och skratta hela tiden, och fast man blev trött av allt springande och hoppandet i vattenpölar så blev man inte trött, man var trött vast ändå pigg och jätte glad. Man fick bara jätte många endorfiner, tror jag det där ämnet heter som hjärnan skickat ut när man varit duktig. Men nu måste jag verkligen sluta och sova. Imorrn blire till och packa och städa rummet. För åker ju hem imorrn, tycker jag inte är kul. Vill stanna här längre men det går inte för jag börjar skolan på måndag men det känns ändå så avlägset. Men ska bli riktigt kul o se vad man hamnar med för personer. Några vet man ju men sen är det ju många man itne alls känner till men det ska bli spänannde. Men nu måste jag verkligen avsluta och sova.


Pusssheeei <3 gonattt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0