30

Kan knappt fatta att det är nästsista dagen här hos mormor. Tiden gå ju så jätte fort, tycker jagär lite tråkigt för det är så skönt här nere. Fast man får dåliga vanor här. Man går inte o lägger sig före tolv hur mycket man än försöker. Och igår vid 11 så satte sig jag, mormor och pelle och åt glass och melon. Fy sonna gottegrisar vi är!Men det är lite roligt och va det ibland också. Men idag har jag verkligen bestämt mig. Jag ska komma i form till nästa sommar så i höst så blir det inget godis. Ska också försöka träna minst 2 ggr i veckan! JAG SKA KOMMA I FORM!! det är bara så. Men nu ska jag leka depp och lyssna på Mockingbird med eminem. tycker den är så fin, man blir lessen av den men ändå kan man inte låta bli den.




Evelinas kompis söta kattungar som precis hade öppnat ögon. visst är dom ubergulliga! älskar verklien kattungar dom är så mysiga och man kan bara sitta o klappa på dom i flera timmar. Men nu ska jag avsluta, hahah

Pussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0