29

hahahah guues what?!?!??!








Jag är bloond !!!!







Evelina och jag goes hot!!



Gillar att färga håret. Det känns alltid så jätte lent efteråt. Men en sak som jag kom att tänka på. Vet inte varför jag kom o tänka på det ens men jag ogillar ritkigt mycket att inte få sms. Gillar att få sms, man käner sig social när man har någon som smsar med en. Hest flera men alltid trevlig om någon smsar. Det var som när jag var i borås och kollade på bio. Jag lämnade mobilen hemma för att den skulle laddas och sen för att jag alltid nästan tappar bort den när ja är i Borås. min mobil vill tydligen stanna där, men det får den inte men det var inte vad jag skrev om nu utan om sms. Joo den låg ju där hemma i massa timmar från typ kl halv 6 till kl 12 på natten och när jag kom hemoch kollade så hade jag inte fått ett enda sms. Och jag blev sådär lite lessen för tycker om att få sms o om man inte svarar på dom så kanske dom skickar ett till om dom vill ha svar och då märker man att man ändå är saknad när man inte kan nås och att folk tänker på en. Det är ju inte alltid man vet att folk tänker på en. Skulle vilja kunna smsa fler folk men eftersom jag har kontant kort och inte gratis mess  så blir det inte så. Men nu har jag velat spela spel nu ett tag så nu ska jag faktiskt fortsätta med det och så ska jag lyssna på Toby Keith Älskar verkligen hans röst. Den är så finoch man tröttnar inte på den.





Men nu ska jag gå. Ett tips kolla in hans låtar. Dom är riktigt bra. Några av låtarna somjag gillar xtra mycket är wiskey girl, he ain't worth missing, who's your daddy, ain't so good as I once was, God love her, American ride. Han har ju igentligen hur många bra låtar som helst. Måste ju bara ge honom en chans. Men nu ska jag avsluta det här hahahaha ha det bra så skriver jag imorrn.

Pussheeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0