28

Nu sitter jag och har blonderingmedel i håret. Ska försöka få blond under hår. Det har börjar mörkna. Är ju igentligen naturligt blond men kan bli svarthårig. Min pappa blev det fast han var jätte blond när han var lite. Jag vet faktiskt inte om jag vill vara svarthårig. Det känns osm jag passar i blont. Så nu ska den här färgen sitta i i 20 minuter till och sen är jag nog riktigt blond. För det stod ultrablond på förpackningen men vi märker ju hur det blir. Annars växer det ju ut igen.









Tycker ju att jag är riktigt snygg nu när färgen sitter i. Har inte ens gjort mig iordning idag.Men den bjuder jag på. Man kan ju inte alltid vara perfekt. Men ser ni att håret nästan är blått nu under färgningen. Bara inte det blir så. Men det skulle ju nästan vara lite coolt om man fick blått hår men tror inte att det ritkigt är mitt stuk men det vet man ju inte förren man har testat det. DEt märker vi. Ska skölja ur färgen om cirkus 5 minuter nu. Men lägger upp resuletet sen eller imorgon.


Pussheeei<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0