25

Gomorgon allesammans.

SOvit gott?? Det har jag iallafall. Blev inte att somna förren kl 2 inatt. Fy o jag som ska försöka ställa tillbaka dygnet innan skolan börjar igen. Just nu sitter jag och lyssnar på wasp. Tycker deras låt wildchild är riktigt mycket bra. Idag ringde mamma och väckte mig när jag sov som bäst. Det tyckte inte jag var snällt för jag hade en jätte rolig dröm inatt.

Vi skulle på klassträff och det var massa sär som jag inte kände.Och alla ville dricka men det ville inte jag så jag försökte gömma mig. jag gik typ en bit bort och satte mig på en bygga. MEn då kom det en trevlig kille och prata med mig. Så vi satt och prata där mega länge. Men sen kom mollie och ville att vi skulle köpa glass så då gick vi och gjorde det. MEn dom hade inte dom smakerna jag ville ha så då beställde jag bara en men så ångra jag mig till blåbär och choklad men då såg jag en strut som jag gilla så då tog jag den istället. Hon som stod bakom disken blev typ jätte irriterad på mig bara för att jag inte kunde bestämma mig. Men jag tog den struten iaf men när jag öppna den så var det fel. Det vr en låda med massa olika glassar. det var piggelin, sanwich, magnum men jag klaga inte. DEt var jätte gottt.

Sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. Men nu ska jag fixa med lite annat


Pussheeei<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0