24

oj oj..... Nu har jag inte uppdaterat på en hel dag. Men nu var det faktiskt så att det var min slappar dag. Så idag har jag bara läst bok och haft det skönt. vid halv 4 börja jag göra mig iordning för att åka till borås. Vi skulle in på knalle land ohc kolla lite där och sen hänta bio biljetterna till kvällen bio. När det var avklarat åkte vi för att hämta becca hos simon och filip. där stanna vi tills det var dags att åka. Becca och jag såg på vampyrer suger och guuud va bra den va!!! tror jag aldrig har skrattat så mycket under en film. Rekomenderar stark til alla som har sett filmerna eller läst böcker att se den. Alla andra också för den delen men den var riktigt mycket bra! Men nu ska jag gå och lägga mig. Det är en dag imorrn också. Blir väl lite bättre uppdatering då. Men vi hörs!

gonatt. Pussheeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0