23

Nu är man hemma efter en dag på ullared. Blev lite handlat handlat. Handla massa små saker o sen två linnen ^^ ska ta kort imorrn och lägga upp. Vet inte riktigt vad jag ska skriv. Tappa all skriv lust efter att jag såg att en kompis åkt in på sjukhuset. Men blir o skriva lite mer imorrn. Ikväll blire iaf att gå och lägga sig tidigt och läsa lite.

Boken jag håller på och läser + min chokladkaka som jag fick med mig som färdkost. den var goood! Boken heter iallafall Den väntade och är skriven av Kathleen McGowan. Den handlar och en kvinna som börjar få syner med Maria Magdalena. En som följde jesus. Maureen vill veta varför hon får dessa syner. En dag får hon ett brev från en man. Hon åker till frankrike för att få reda på svaren hon söker.
Nu ska jag fortsätta läsa lite på boken. Den är riktigt grymt bra. Så hörs imorrrn


Puussheeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0