22

Just nu sitter jag och väntar jätte mycket. Vi ska snart åka till ullared. Så fort mormor ringer ska vi dra iväg och sedan börja shoppa. Vet inte riktigt vad jag ska handla. Men lite vet jag. Kläder, smink, nagellack och sen en väska. Kanske itne blir jätte mycket. Måste ju ha kvar lite pengar till senare men ska ändå bli riktigt grymt kul.
Imorgon ska becca, jag, mormor och pelle till borås och kolla på bio. Becca och jag ska kolla på vampyrer suger och momor och pelle ska kolla på bröderna karlsson. Det kan nog bli riktigt gött.


min sötaste mormor. Finns nog ingen som är snällare eller goare än vad hon är. Hon betyder så otroligt mycket. Inte nog med det, hon är jätte cool också, inte alls gammel dags. Men nu ska jag gå och göra iordning det sista innan mormor ringer. Skriver sen när vi kommer hem från ullared. Kommer nog också lägga upp lite bilder på det jag handlat om jag orkar ta kort på allt. Men hörs senare


Pussheeei<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0