20

Bara för att evelina var så jätte cool idag o hjälpte till o stila mig så jag verkligen blev nöjd med frisyren så blir detta inlägg lite tillägnat till henne.

 Blir lite iallafall. om jag hade varit hemma skulle jag lagt ut jätte massa fina bilder på evelina och skrivit hur bra hon är och massa sont skit. Men nu blir det bara till och skriva och jag tror ni kommer tröttna om jag bara skriver massa om henne nu. Så det räcker med o säga att hon är en ritkigt bra kompis som alltid finns och prata med om allt och inget. Man behöver inte ens prata med henne för att det ska vara roligt. Vi kan sitta ut flera timmar på kvällen o bara sitta där och prata ibland tills vi inser att det kanske dags att röra fläsket hemmåt.



Kommer snyggare bilder senare men det var en mega ägd min så var bara tvungen. Men hon är ritkigt goo. Men vi hörs senare :D


Pussheei<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0