16

Vet att jag inte har uppdaterat idag. men har haft lite fullt upp idag så har inte ritkigt haft tid. Och vill ju spendera tid med min älskade lilla mormor medans jag är här. Men idag så var vi i jönköping och gick på a6. Typ ett stort köpcenter för ni som inte vet. Vi gick runt där i massa butiker. Hittade en jätte snygg topp på lindex men hade inga pengar så det blev inte och köpa den men ska gå ner här på ulricehmans lindex och kolla om dom har den för ska köpa den isåfall. Vakna faktsikt tidigt imorse. Åt frukost med mormor som sällskap så vi satt där och prata nästa 40 min eller något åt det hållet och sen gick jag en jätte skönt timmes promenad med mick.

Ska berätta att på tisdag ska vi åka till ullared och gå där en dag. Så då kommer man ju fynda lite. Älskar verkligen Ullared. Och på onsdag ska jag och becca gå på bio i borås. mormor och pelle ska se en annan. Mer info kommer senare. Men nu ska jag gå och va lite social.

Puussheeei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0