15

Nu sitter jag vid mormors dator. Hon o jag har kollat på lite bilder från öland m.m. Har ju funderat på att klippa håret men vet inte ritkigt hur så har kollat runt lite. Någon som har ett förslag?? behöver verkligen klippas ut, det börjar bli riktigt slitet nu. Men det ett problem som löser sig. Idag när jag åkte till mormor skjussade mamma och micke mig till linköping. Men vi åkte lite tidigare och stannade till på netonnet. Så då köpte jag en mobil. Så den ligger där hemma nu och väntar på mig. Kan ladda upp en bild på den senare men har inga bilder på den här datorn. Vi hade även tid o stanna till på maxi i linköping. Mamma skulle kolla på en bok eftersom det var rea. Men jag hittade och en bok. Den har jag läst nu på vägen ner så jag har hunnit en bit men den ska få ett eget inlägg när ajg kommit lite till i den men den är riktigt riktigt bra. Men nu ska jag gå o läsa lite mer och kanske äta lite maraboupolka. Senare ikväll kommer Evelina, Rebacca och Amanda. Ska bli kul o träffa dom igen. Har inte träffat becca på ett halvår och inte amanda heller.

Hörs senare. Puuussheei <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0