13

Nu är klockan 10 i tolv och jag har snart packat klart. Har packat ner alla kläder. Har bara lite småsaker kvar. Men tänkte, måste slänga in ett inlägg här och kolla lite småsaker. Det kommer nog inte bli någon uppdatering idag förren ikväll men då har jag något som jag tycker är roligt iallafall. Tycker det alltid är jätte roligt att komma ner till min mormor. Har alltid så jätte roligt där. Även om jag inte känner jätte många där så har jag alltid något att göra. Är ute och går med mick, hjälper mormor och har det jätte mycket skönt.

Min packning än så länge


Mick min gullunge.<3



Dagens klädsel:  topp från ginatricot 
                         vanliga jeans shorts


Nu är det dags för mig att packa det sista. Hörs senare puussheei<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0